شماره پشتیبانی: ۷۲۱۱۳-۰۲۱

راهنمای خرید کیف های حمل غذا

دانستنی های رستوران / ۱۳, اسفند ۱۳۹۷
راهنمای خرید کیف های حمل غذا
کیف های عایق حمل غذا با کنترل کردن رطوبت غذا به حفظ دمای آن و در نتیجه با حفظ رطوبت غذاهایی که تر هستند به تازه ماندن آن‌ها نیز کمک می‌کنند. همچنین این کیف ها برای تحویل درست پیتزا، سینی‌های سرو، غذاهایی که در ظرف سرو می‌شوند یا قوطی‌های سودا و نوشیدنی‌ها که برای مراسم تدارک دیده‌اید، ضروری هستند.

موارد استفاده از کیف حمل غذا

رساندن غذا از آشپزخانه به مشتری بدون استفاده از ابزار مناسب می‌تواند چالشی در جهت یک تحویل ناموفق باشد، برای مثال ممکن است پیتزاها سرد یا به‌هم ریخته تحویل داده شوند. یا احتمال شکستن شیشه‌های سودا و یا به‌هم ریختگی ساندویچ‌ها و سفارشات دیگر وجود دارد. اینجاست که کیف‌های عایق حمل غذا راهکار مناسبی هستند. کیف حمل غذا جهت استفاده در واحدهای تجاری و آماده سازی و یا دلیوری رستوران‌ها و فست فودها بسیار متنوع هستند. تعدادی از آن‌ها قابلیت استفاده برای تحویل منوهایی با چند آیتم را دارند. مثلا علاوه بر حمل پیتزا در کنار آن می‌توان پیش غذاها و ساندویچ‌های لقمه پیچ و رولتی، بال سوخاری، استیک موزارلا و یا سیب زمینی سرخ کرده را نیز تحویل داد.

کیف های حمل خنک‌کننده برای انتقال قوطی‌ها، بطری‌ها، محفظه‌های بیرون‌بر (بن ماری ها)، ساندویچ‌های سرد، ظروف نگهداری غذا، برگرهای گریل شده و پاستای Ziti و حتی دسرهای چیز کیک مناسب هستند. تصمیم گیری در رابطه با اینکه کدام برند برای نیاز شما بهتر است یا انتخاب نمونه درست جهت حمل، می‌تواند تفاوت را در کسب‌وکار بهینه ایجاد کند.

مواد سازنده لایه بیرونی کیف حمل غذا

این کیف ها با روکش‌های نایلونی (Nylon) یا وینیل (Vinyl) موجودند. مقاومت هر دو این مواد در برابر آب، آن‌ها را برای تحویل سفارش در هر شرایط آب و هوایی نظیر باران و برف ایده‌آل ساخته است. کیف های با روکش عایق نایلونی گران‌قیمت‌تر از روکش وینیلی هستند. روکش‌های نایلونی خاصیت گردش هوا دارند که امکان گرم نگه داشتن داخل کیف، حداقل بخار و رطوبت و در نتیجه برشته ماندن پیتزا در هنگام تحویل را مهیا می‌سازند.

کیف های با روکش وینیلی گردش هوای راحتی ندارند بنابراین رطوبت داخل کیف محصور می‌شود و خراب شدن غذا را سرعت می‌بخشد. گرچه از لحاظ قیمت به گرانی روکش نایلونی نیست اما برای تحویل مقاصد نزدیک در منطقه رستوران شما کار را به خوبی پیش می‌برد. 

 

کیف حمل غذای بزرگ

کیف حمل غذای کوچک

باکس موتور

کیف حمل غذای متوسط

+ مشاهده محصولات بیشتر این دسته

 

کیف حمل غذای قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

تمام کیف های عایق حمل غذا قابل تمیز شدن در زمان مورد نیاز هستند. از طرفی کیف های حملی هم وجود دارند که قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. برای سرعت بیشتر و نظافت کارآمد می‌توانید انتهای شب داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید.

انواع درب (پوشش) کیف های عایق حمل غذا

وظیفه  کیف های قابل حمل غذا ایجاد اطمینان برای کاربر است که غذاها از آشپزخانه تا تحویل به مشتری تا جایی که ممکن است گرم و مواد غذایی و نوشیدنی‌های که سرد سرو می‌شوند، سرد باقی بمانند. کیفیت درپوش کیف برای رسیدن به این هدف ضروری است. این درپوش می‌تواند به شکل چسبی یا زیپی باشد. بعضی از کیف ها دکمه‌های جانبی اضافی دارند که برای حفاظت بیشتر تعبیه شده است. علاوه بر گرم سرو شدن و تحویل آن، بستن درپوش کمک می‌کند تا غذا در داخل آن و حین حمل و نقل کمترین حرکت را داشته باشد. بدین ترتیب ما را از بسته بندی سریع و آسان و تحویل درست و به موقع مطمئن خواهد ساخت.

مترجم فاطمه اسماعیلی