مجله کیت لاین

سیروپ قهوه
دسته بندی ها : حرف نو

به نظر شما آیا می توان از سیروپ قهوه در تهیه نوشیدنیهای دیگر هم استفاده کرد؟ کسانی که فکر می‌کنند این سیروپها جایگزین قهوه واقعی می‌شوند، باید بگویم که اینطور نیست. این سیروپها فقط در قهوه به عنوان طعم دهنده استفاده می‌شوند تا طعم متفاوتی به این نوشیدنی انرژی بخش بدهند، و امکان تبدیل آن به یک نوشیدنی کاملاً متفاوت با قهوه و شاید حتی یک نوشیدنی سرد نیز می‌دهد. اخیراً این سیروپها به دلیل تأثیراتی که بر قهوه دارند به تدریج محبوب شدند و طرفدار پیدا کردند.در واقع، این سیروپها در آشپزخانه به غیر از قهوه کاربرد دیگری هم دارند. ممکن است بپرسید چگونه؟

به نظر شما آیا می توان از سیروپ قهوه در تهیه نوشیدنیهای دیگر هم استفاده کرد؟

 کسانی که فکر می‌کنند این سیروپ قهوه جایگزین قهوه واقعی می‌شوند، باید بگویم که اینطور نیست. سیروپ قهوه فقط در قهوه به عنوان طعم دهنده استفاده می‌شود تا طعم متفاوتی به این نوشیدنی انرژی بخش بدهد، و امکان تبدیل آن به یک نوشیدنی کاملاً متفاوت با قهوه و شاید حتی یک نوشیدنی سرد نیز می‌دهد. اخیراً این سیروپها به دلیل تأثیراتی که بر قهوه دارند به تدریج محبوب شدند و طرفدار پیدا کردند.در واقع، این سیروپها در آشپزخانه به غیر از قهوه کاربرد دیگری هم دارند. ممکن است بپرسید چگونه؟

با این سیروپ های طعم دار، می توان نوشابه ایتالیایی درست کرد

نوشابه ایتالیایی نوشیدنی است که معمولاً در کافه‌ها فروخته می‌شود. شاید تصور کنید یک نوشیدنی ایتالیایی پیچیده است اما در واقع ترکیبی از  آب گاز دار یا سودا با یک سیروپ طعم دار است. جالب به نظر می‌رسد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سیروپ طعم دار را با آب گازدار مخلوط کرده و خوب هم بزنید. بفرمایید! اکنون یک نوشابه ایتالیایی دارید. خوبی این نوشابه‌های ایتالیایی این است که برای بچه ها، به ویژه کسانی که عاشق نوشابه هستند، مناسب است. به جای اینکه کافئین بخورند و ساعتها بیدار بمانند میتوانند از نوشیدن نوشابه ایتالیایی لذت ببرند و با وجود سیروپ با طعمهای قهوه موجود، می توانند هر طعمی را که می خواهند انتخاب کنند!

اگر دوست دارید می‌توانید مقداری خامه یا شیر به نوشابه ایتالیایی هم اضافه کنید که در این صورت کرموزا cremoza یا نوع دیگری از نوشابه خامه‎ای ایتالیایی دارید.

سیروپ قهوه

افزودن سیروپ به شیرینی و غذاهای پخته شده

اگر شما هم مانند بتی کروکر (نویسنده کتاب آشپزی) شروع به شیرینی‌پزی کرده‎اید مطمئناً از این سیروپها در آشپزخانه خود استفاده خواهید کرد. این سیروپها علاوه بر طعم دادن به قهوه، وقتی روی کیک پنیر، کیک شکلاتی، پنکیک و حتی بستنی بریزید نیز خوشمزه خواهند شد. خوشمزه‌ترین دسرها هم با افزودن این سیروپ شکلاتی خوش طعم‌تر می‌شوند. چنانچه از سیروپ استفاده می‌کنید حتما از نوع باکیفیت آن باشد. قنادیها و نانوایی‌هایی که خلاقیت به خرج می‌دهند، می‌توانند از طعمهای مختلف سیروپ برای افزودن به غذاهای خوشمزه استفاده کنند. طعمهایی مانند وانیلی، فندقی، نارگیلی، توت فرنگی، کاراملی و بادامی. این طعمهای خوشمزه سیروپ برای تهیه انواع شیرینی و کیک به کار می‎رود.

سیروپ قهوه

امروزه خوشبختانه، این نوع سیروپها تقریباً در همه کافی شاپها و فروشگاههای آن لاین موجود است. به شما بستگی دارد که طعم دلخواه خود را انتخاب کنید.

آیا این سیروپهای قهوه به جز داخل قهوه بر روی خوراکی دیگری امتحان کرده‌اید؟ شاید بخواهید بدانید طعم آن با بستنی چگونه است. سیروپ شکلات را بهتر است با بستنی وانیلی مخلوط کنید و از خوردن آن لذت ببرید!

مترجم: مریم قنبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *