مجله کیت لاین

پایه خوراک فورتونا
دسته بندی ها : آموزش

استفاده از کنسرو از زمان جنگ جهانی دوم به دلیل کنترل بهداشت غذای سربازان در دنیا متداول گشت، لازم به تأکید مجدد می باشد که هیچ گونه مواد نگهدارنده یا شیمیایی در خط تولید محصولات استفاده
نمی گردد، این محصولات با تجهیزات اتوکلاو و به روش استریل کردن تهیه شده است و در شرایط خلاء امکان رشد هیچ باکتری در مواد غذائی وجود ندارد و تمام محصولات دارای نشان استاندارد و سیب سبز سلامت می باشد.

فروشگاه اینترنتی کیت لاین با همکاری کارخانه صنایع غذائی هانی اقدام به تولید پایه خوراک و خورش‌های نیمه آماده جهت مصرف در رستوران‌ها با برند مشترک فورتونا Fortuna نموده اند. در این قسمت از مجله کیت لاین درباره مزایای محصولات فورتونا و چرا این محصولات می تواند برای آشپزخانه و رستوران شما مفید است صحبت می کنیم.

مزایای استفاده از محصولات فورتونا:

  • بهداشت غذا: استفاده از کنسرو از زمان جنگ جهانی دوم به دلیل کنترل بهداشت غذای سربازان در دنیا متداول گشت، لازم به تأکید مجدد می باشد که هیچ گونه مواد نگهدارنده یا شیمیایی در خط تولید محصولات استفاده
    نمی گردد، این محصولات با تجهیزات اتوکلاو و به روش استریل کردن تهیه شده است و در شرایط خلاء امکان رشد هیچ باکتری در مواد غذائی وجود ندارد و تمام محصولات دارای نشان استاندارد و سیب سبز سلامت می باشد.
  • صرفه جوئی در سرمایه گذاری خرید تجهیزات: استفاده از این محصولات شما را از داشتن تجهیزات مدرن آشپزخانه و ایجاد سردخانه های بزرگ بی نیاز می کند بنابراین حجم زیادی از سرمایه گذاری اولیه شما را کاهش می دهد.
  • کنترل خرید مواد اولیه: معمولاً از بزرگترین چالش های رستوران داران محاسبه قیمت تمام شده منوها می باشد لذا با استفاده از این محصولات قدرت محاسبه و کنترل بهای تمام شده محصول نهائی خود را تسهیل کنید.
  • طعم سازی: طعم کنسروهای پایه خوراک استاندارد بوده و شما می توانید بنابر ذائقه مشتریان و منطقه خود، با افزودن چاشنی و ادویه های دلخواه به طعم موردایده آل آن برسید.
  • طولانی بودن زمان مصرف: مدت زمان مصرف کنسروها حدود دو سال می باشد که البته پس از جوشاندن و باز شدن بلافاصله باید استفاده گردد.
  • مصرف بر اساس نیاز : با توجه به زمان شلوغی و یا خلوتی رستوران می توانید این خوراک ها را به خط تولید خود اضافه کنید و نیاز نیست مثلاً برای فروش مقدار کمی از یک منو خورشتی مقدار زیادی از آن را طبخ نمایید، بنابراین شما هر روز غذای تازه خواهید داشت.
  • کاهش هزینه نیروی انسانی : استفاده از این محصولات به شدت به کم کردن نیرو انسانی غیر متخصص در بخش آشپزخانه و آماده سازی رستوران کمک می کند و البته ابزار ایده آل برای آشپزان حرفه ای می باشد.
  • استاندارد سازی طعم: معمولاً رستوران‌ها با چالش تغییر طعم یک منو در ایام مختلف روبرو هستند که باعث اعتراض مشتریان می‌گردد استفاده از فورتونا به شما این امکان را می دهد که یکبار برای همیشه طعم غذای خود را استاندارد نمائید.

کلیه این محصولات را شما می توانید به راحتی و مقدار نیاز روزانه خود از فروشگاه اینترنتی Kitline تهیه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *