پودر سوخاری اسپایسی پانکو (بسته ۱ کیلوگرمی)

کد کالا: 622045

قیمت واحد

115,900 تومان 127,490 تومان

موجود

ویژگی‌ها

  • نوع: پودر
  • برند: پانکو
  • بسته بندی: آشپزخانه
وزن: ۱ کیلوگرم
ساخت: ایران

پودر سوخاری اسپایسی پانکو: طعم تند و دلچسب برای غذاهای شما!

اگر به دنبال پوششی ترد، خوشمزه و با طعم تند برای غذاهای خود هستید، پودر سوخاری اسپایسی پانکو را امتحان کنید.

این پودر سوخاری منحصر به فرد با استفاده از نان باکیفیت و ادویه‌های مخصوص تهیه شده و طعمی تند و دلچسب به غذاهای شما می‌دهد.

لازم به ذکر است که این پودر سوخاری مناسب گیاهخواران می‌باشد و از آرد گندم مرغوب تهیه شده است.

مواد تشکیل دهنده: آرد گندم، خمیر مایه، نشاسته، فلفل، نمک.

پودر سوخاری اسپایسی پانکو برای چه غذاهایی مناسب است؟

مرغ سوخاری / میگو سوخاری / ماهی سوخاری / سیب زمینی سرخ کرده / پیاز سوخاری / تمپورا

مزایای استفاده از پودر سوخاری اسپایسی پانکو:

طعم تند و دلچسب / بافت ترد و پفکی / جذب روغن کم / پخت سریع و آسان / مناسب برای انواع غذاها / بدون مواد نگهدارنده

پانکو چیست؟

پانکو (PANKO) برند پودر سوخاری متعلق به شرکت آفتاب تجارت نگین در ایران می‌باشد، که برگرفته از سبک سوخاری در ژاپن با تکنولوژی منحصر به فردی (از تهیه مواد اولیه تا پخت و خشک کردن) تولید می‌گردد.

ویژگی اصلی برند پانکو در مقایسه با سایر رقبا، دانه‌های درشت و سوزنی شکل آن است که با تردی، پوکی و سبکی فوق‌العاده، آن را از سایرین متمایز می‌نماید.

ترکیبات پانکو

پودر سوخاری با برند پانکو (نماینده انحصاری شرکت sumimoto ویتنام) از ترکیب ويژه‌ای از آرد با پروتئین بالا و سایر مواد اولیه با کیفیت ساخته شده است.

روش ساخت

مهمترین ویژگی‌ای که برند پانکو را از سایر آردهای سوخاری جدا می‌کند، روش‌های سنتی پخت، خشک کردن و آسیاب کردن پانکو است.

ویژگی‌های اصلی پانکو به سبک ژاپنی، سبک و ترد بودن آن است. این سبک پخت باعث می‌شود که مواد غذایی بافت ترد و سبک داشته باشند که روغن کمتری نیز جذب کرده و وعده غذایی سالم تری ارائه می‌کند.

ویژگی‌های اصلی پانکو:

بافت متخلخل و حجیم این محصول موجب جذب کمتر چربی می‌شود و در نتیجه نسبت به نمونه‌های مشابه سالم تر است. هم شکل بودن دانه‌های آرد سوخاری مزیت ویژه‌ای است که حالت ترد و پفکی یکدست و زیبایی را به غذای سوخاری شما می‌دهد.

برند پانکو نوعی از پودرسوخاری پرک شده است و معمولاً در آشپزی آسیایی استفاده می‌شود، هرچند در آشپزی غربی هم در دامنه وسیعی عمومی شده است. چیزی که آن را از دیگر پودر و آرد سوخاری‌ها متمایز می‌کند، بافت و نوع تهیه آن است.

پودر سوخاری با برند پانکو یکی از طعم دهنده های پر طرفدار است و در خوراکی هایی مثل میگو و مرغ طعم بسیار خوبی ایجاد می کند. پودر و آرد سوخاری برند پانکو علاوه بر ترد کردن مواد غذایی، طعم لذت بخشی به آن‌ها می‌دهد.

برند پانکو انتخاب خوبی برای یک آشپزی سالم با ارزش غذایی بالا است . پودر سوخاری را می‌توان برای تردتر کردن شامی، کتلت، کوکو و فلافل استفاده کرد که طعم آن را نیز، لذیذتر می‌کند. این پودر همچنین طوری تهیه شده که فاقد اسید‌های چرب ترانس است و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای جایگزین کردن انواع دیگر پودر و آرد سوخاری باشد.

طعم تند و اسپایسی پودر سوخاری برند پانکو (پانکو تند) مخصوص علاقه مندان به غذاهای تند است که در هر منوی غذایی قابل استفاده است. میگو سوخاری، فیله مرغ سوخاری، ماهی سوخاری، حلقه های پیاز سوخاری، قارچ سوخاری و … . لیست غذاهایی که در تولید آن از پانکو استفاده می‌شود بی پایان است و به خلاقیت افراد بازمی گردد.

طعم بی نظیر پانکو در مقایسه با پودر سوخاری‌های دیگر که در غذاهای آسیایی استفاده می‌شود و بافتی سفت دارند، بسیار با کیفیت تر است. علاوه بر این چون پودرسوخاری، کیلویی خریداری می‌شود اما پیمانه‌ای مصرف می‌شود، حجم آن بسیار مهم است، پس با توجه به اینکه پودر سوخاری پانکو در هر ۴۵۳ گرم تقریبا ۲۹ درصد بازده بهتری دارد یعنی هشت پیمانه در برابر شش پیمانه‌ای که از هر گرم آرد سوخاری دیگری به دست می‌آید و به علت نوع پخت در زمان سرخ کردن روغن کمتری را  به خود جذب نموده، برای سلامتی مفید‌تر و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر است.

روش مصرف پودر سوخاری اسپایسی پانکو:

  • ادویه و نمک را روی ماده غذایی (میگو، ماهی یا …) بپاشید یا آن را با آرد تمپورا پانکو بپوشانید.
  • ماده غذایی را درون زرده تخم مرغ، تخم مرغ کامل یا مایه تمپورا پانکو فرو ببرید.
  • ماده غذایی را روی پودر سوخاری پانکو بغلتانید.
  • ماده غذایی را در روغن داغ (۱۸۰ درجه سانتیگراد) سرخ کنید تا طلایی شود.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

برای ثبت نظر خود، لطفا وارد سایت شوید.