دستمال میکروفایبر شیشه مهسان

کد کالا: 53121003

قیمت واحد

86,400 تومان 95,040 تومان

موجود

ویژگی‌ها

  • جنس: میکروفایبر
  • قابل استفاده در: رستوران فست فود کافی شاپ هتل
ابعاد: ۴۰×۴۰ سانتیمتر
برند: مهسان
ساخت: ایران

 

دستمال میکروفایبر شیشه مهسان، با ابعاد ۴۰×۴۰ سانتیمتر، انتخابی ایده‌آل برای تمیز کردن سطوح شیشه‌ای و دیگر سطوح حساس است. این دستمال با استفاده از الیاف میکروفایبر، ویژگی‌های منحصر به فردی را ارائه می‌دهد که باعث تمیز کردن مؤثر و بدون آسیب به سطوح می‌شود.

ویژگی‌های دستمال میکروفایبر شیشه مهسان:

  • الیاف میکروفایبر: این دستمال از الیاف میکروفایبر با ضخامت بسیار کم تولید می‌شود که ترکیبی سنتتیک و جادویی با ویژگی‌های استثنائی است. الیاف میکروفایبر بسیار نرم و لطیف هستند و در عین حال مقاومت بالایی دارند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که دستمال قادر به جذب تا ۷ برابر وزن خود آب باشد.
  • خاصیت الکترواستاتیک و موئینگی: در حالت خشک، دستمال میکروفایبر به دلیل خاصیت الکترواستاتیک، گرد و غبار را به راحتی از روی سطوح شیشه‌ای و دیگر سطوح پاک می‌کند. در حالت مرطوب، با استفاده از خاصیت موئینگی و کشش سطحی، آب و روغن را به راحتی جذب می‌کند و سطح را به طور کامل تمیز می‌سازد.
  • قابلیت شست‌وشو: این دستمال به راحتی با کلیه مواد پاک‌کننده به غیر از مواد حاوی کلرین (وایتکس) و نرم‌کننده‌ها شست‌وشو داده می‌شود. شما می‌توانید آن را به دفعات شسته و دوباره استفاده نمایید، که باعث صرفه‌جویی در هزینه و منابع می‌شود.
  • مناسب برای شیشه و سطوح حساس: طراحی دستمال میکروفایبر مهسان به طور خاص برای تمیز کردن شیشه و سطوح حساس است. این محصول به هیچ سطحی آسیب نمی‌زند و تنها با استفاده از مقدار کمی آب می‌تواند سطوح شیشه‌ای را به طور کامل تمیز کند.

نحوه استفاده و نگهداری:

  • استفاده: برای تمیز کردن گرد و غبار از دستمال در حالت خشک استفاده کنید. برای جذب آب و روغن، دستمال را مرطوب کرده و با حرکات دورانی روی سطح بکشید.
  • شست‌وشو: بعد از هر بار استفاده، دستمال را با آب ولرم و مواد شوینده مناسب (به غیر از مواد حاوی کلرین و نرم‌کننده‌ها) شست‌وشو دهید تا بقایای مواد پاک‌کننده و کثیفی‌ها از آن پاک شود.
  • خشک کردن: پس از شستشو، دستمال را در هوای آزاد خشک کنید. از خشک کردن آن در معرض مستقیم نور خورشید یا حرارت زیاد خودداری کنید تا از آسیب به الیاف جلوگیری شود.

با استفاده از دستمال میکروفایبر شیشه مهسان، تجربه‌ای راحت و مؤثر از نظافت سطوح شیشه‌ای و سایر سطوح حساس داشته باشید و از دوام و کیفیت بالای این محصول، به‌عنوان یکی از لوازم نظافت کارآمد، بهره‌مند شوید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

برای ثبت نظر خود، لطفا وارد سایت شوید.