کتاب دنیای هنر آشپزی با تخم مرغ جلد ۱ ترجمه فریده جهانگیری

کد کالا: 5711047

قیمت واحد

184,000 تومان 184,000 تومان

موجود

ویژگی‌ها

  • زبان: فارسی
  • ناشر: انتشارات بین المللی حافظ
تیراژ: ۱۰۰۰جلد
تعداد صفحات: ۸۸ صفحه
مترجم: فریده جهانگیری

کتاب دنیای هنر آشپزی با تخم مرغ جلد ۱

تخم مرغ، این ماده غذایی ساده و در عین حال مغذی، می‌تواند پایه و اساس طیف وسیعی از غذاهای خوشمزه و لذیذ باشد.

کتاب “دنیای هنر آشپزی با تخم مرغ” جلد ۱، گنجینه‌ای ارزشمند برای تمام کسانی است که به دنبال خلق طعم‌های بی‌نظیر با این ماده غذایی پرخاصیت هستند.

در این کتاب، با طیف وسیعی از دستور پخت‌های متنوع و خلاقانه برای پخت تخم مرغ آشنا خواهید شد که هر ذائقه‌ای را به وجد خواهند آورد.

تصاویر واضح و باکیفیت از هر غذا، راهنمای شما در پخت و پز و خلق شاهکارهای آشپزی با تخم مرغ خواهد بود.

از پخت ساده آبپز، عسلی و سفت گرفته تا نیمروهای خوشمزه، املت‌های متنوع و سوفله‌های فریبنده، “دنیای هنر آشپزی با تخم مرغ” جلد ۱ تنوعی بی‌نظیر از طعم‌ها و مزه‌ها را به شما هدیه می‌دهد.

مانند: برگر تخم مرغ، سالاد سبزیجات معطر با تخم مرغ آبپز سفت و ماهی تن، تخم مرغ آبپز روی تارت پیاز و …

فواید و کاربردهای کتاب “دنیای هنر آشپزی با تخم مرغ” جلد ۱:

  • آشنایی با انواع پخت تخم مرغ: این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه تخم مرغ را به روش‌های مختلف بپزید و از آن در تهیه انواع غذاها استفاده کنید.
  • دستور پخت‌های متنوع و خلاقانه: در این کتاب طیف وسیعی از دستور پخت‌های جدید و ابتکاری برای پخت تخم مرغ ارائه شده است که می‌توانید با استفاده از آنها، غذاهای لذیذ و متنوعی را برای خود و عزیزانتان بپزید.
  • نکات و فوت کوزه‌گری آشپزی با تخم مرغ: این کتاب حاوی نکات و فوت کوزه‌گری آشپزی با تخم مرغ است که به شما کمک می‌کند تا غذاهایی خوشمزه و بی‌نظیر با این ماده غذایی ساده تهیه کنید.
  • منبعی کامل و جامع: “دنیای هنر آشپزی با تخم مرغ” جلد ۱ به عنوان یک منبع کامل و جامع، تمام اطلاعات لازم برای پخت انواع غذا با تخم مرغ را در اختیار شما قرار می‌دهد

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

برای ثبت نظر خود، لطفا وارد سایت شوید.