سیروپ بلوبری کاسیت ۲۵۰۰ گرمی

کد کالا: 613085

قیمت واحد

489,000 تومان 537,900 تومان

موجود

ویژگی‌ها

  • نوع: سیروپ
  • وزن: ۲۵۰۰ گرم
  • برند: کاسیت
  • بسته بندی: آشپزخانه
طعم: بلوبری
ساخت: ایران

سیروپ بلوبری کاسیت ۲۵۰۰ گرمی

انواع مختلفی از سیروپ ها وجود دارد که می توانید در آشپزخانه از آن استفاده کنید، نه فقط برای نوشیدنی بلکه برای پخت و پز. به عنوان چاشنی طعم دهنده به سس و مرینیت و یا آماده سازی آبمیوه، اسموتی و کوکتل های مخصوص، فنجان های طعم دار شکلات و چای و … سیروپ ها بسیار کارامد هستند. در واقع سیروپ با جوشاندن مقدار بسیار زیادی شکر در آب تشکیل می شود که به آن سیروپ ساده یا شهد می گویند و با اضافه کردن عصاره های مختلف می‌توان آن را طعم دار کرد.

سیروپ بلوبری نیاز به ترکیب شدن در انواع شربت و کوکتل را دارد و در مواقعی که زمان کافی برای تهیه نوشیدنی ندارید، می توانید از این شربت استفاده کنید.

سیروپ بلوبری را میتوان به عنوان افزودنی به کیک دسر اضافه کرد و طعم بی نظیری به آن بخشید.

ویژگی های سیروپ بلوبری کاسیت

  • طعم و عطر: سیروپ بلوبری با عصاره بلوبری‌های تازه تهیه شده و طعمی اصیل و دلنشین از این میوه جنگلی را به شما ارائه می‌دهد. این طعم، ترکیبی از شیرینی و ترشی ملایم است که به خوبی با ذائقه‌های مختلف سازگار می‌شود.
  • کاربردهای متنوع: سیروپ بلوبری محدود به دسرها و نوشیدنی‌ها نیست! شما می‌توانید از این سیروپ در تهیه انواع کیک‌ها، بستنی‌ها، اسموتی‌ها، سس‌ها و حتی سالادها استفاده کنید و خلاقیت خود را در آشپزی به رخ بکشید.
  • کافه‌ها و رستوران‌ها: با استفاده از سیروپ بلوبری می‌توانید تنوعی بی‌نظیر به منوی خود اضافه کنید و مشتریان را با طعم‌های جدید و دلنشین شگفت زده کنید.
  • هتل‌ها و قنادی‌ها: سیروپ بلوبری گزینه‌ای ایده‌آل برای ارائه دسرها و نوشیدنی‌های باکیفیت و خاص در هتل‌ها و قنادی‌ها است.

مشخصات سیروپ بلوبری کاسیت

کاربرد: انواع قهوه، فنجان های طعم دار شکلات، چای، میلک شیک،دسر و بستنی، آبمیوه، اسموتی، کوکتل های مخصوص و طعم دهنده کیک

ترکیبات: شکر، شربت فروکتوز، کنسانتره بلوبری، کنسانتره لیمو، اسید سیتریک، طعم دهنده طبیعی بلوبری، رنگهای مجاز خوراکی (برلیانت بلو، آنتوسیانین) قوام دهنده (پکتین،CMC)، آب

تاریخ تولید: درج برروی بسته بندی

تاریخ انقضا: ۱۵ ماه پس از تولید

سری ساخت: درج برروی بسته بندی

وزن: ۲۰ٰ± ۲۵۰۰

در جای خشک خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

برای ثبت نظر خود، لطفا وارد سایت شوید.