فر پخت ترکیبی رشنال ۶ سینی مدل iCombi® Pro XS 623 E

کد کالا: 1363016

قیمت واحد

521,294,600 تومان 573,424,060 تومان

ناموجود

ویژگی‌ها

  • جنس: استیل
  • قابل استفاده در: رستوران سلف سرویس شیرینی پزی و نانوایی فست فود کافی شاپ کترینگ هتل هواپیمایی
  • برند: رشنال
  • انرژی مصرفی: برق
مدل: iCombi® Pro XS 623 E
ارتفاع: ۵۶۷ میلی‌متر
مصرف برق: ۵.۷ کیلووات
وزن خالص دستگاه: ۷۶ کیلوگرم
ساخت: آلمان
عمق: ۵۵۵ میلی‌متر
عرض: ۶۵۵ میلی‌متر
تأمین انرژی: برق
ولتاژ برق مصرفی: ۳۸۰ وات
تعداد فاز: ۳
اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد

فر پخت ترکیبی آی کامبی پرو (iCombi Pro) برند رشنال (RATIONAL) مدل 623 XS برای پخت انواع محصولات از خانواده سبزیجات، گوشت قرمز، گوشت سفید، انواع محصولات بیکری و … در کوتاه‌ترین زمان و با بیشترین کنترل بر روی کیفیت محصول در سه روش پخت حرارت خشک، ترکیب بخار و حرارت و فقط بخار استفاده می‌شود.

با استفاده از دستگاه رشنال ۶ سینی مدل XS می‌توان در کمتر از یک متر مربع مواد غذایی را گریل، کبابی، بخار پز، آرام پز، تفت و یا آب پز و … کرد. این امکانات در حالیست که استفاده از این دستگاه نیاز به تخصص خاصی ندارد و فقط با مانیتور و کنترل کردن شما دستگاه به صورت خودکار دما، رطوبت و زمان مورد نیاز برای پخت را تعیین و تنظیم می‌کند.این دستگاه مجهز به ۴ سیستم هوشمند جداست.

ظرفیت دستگاه:

  1. قابلیت قرارگیری ۶ بن ماری ۲/۳ از طول.
  2. قابلیت تنیطم ۶ سینی در ۱۱ حالت مختلف در هر دستگاه.
  3. همچنین اکسسوری‌های بسیاری برای روش‌ها و پخت‌های متفاوت غذا مانند گریل ، بیکری و … وجود دارد که هنگام استفاده از این دستگاه می‌توانید از آنها استفاده کنید.
  4. قابلیت استفاده از بن ماری‌های ۱/۲، ۲/۳، ۱/۳ و لوازم جانبی.

 از جمله سیستم‌های هوشمندی که در این دستگاه ارائه شده است:

  • iDensityControl

سیستم هوشمند مدیریت جریان هوا که با استفاده از سنسورها و سیستم عملکرد بالای گرمایشی و سیستم مولد بخار، همیشه بهترین دما را برای فضای پخت در نظر می‌گیرد.

  • iCookingSuite

سیستم هوشمند پخت در iCombi XS است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند مناسب‌ترین روش پخت مواد غذایی  را از بین ۷ عملیات و یا ۴ روش پخت متفاوت انتخاب کند. همچنین دستگاه پیشنهادهایی جهت پختن غذا به کاربر می‌دهد. سنسورهایی که در دستگاه تعبیه شده امکان تشخیص مقدار مواد غذایی، وضعیت و کمیت را به آن می‌دهد که با توجه به روش پخت غذا تمامی پارامترهای مهم از جمله دما، دمای اتاق پخت، سرعت هوا و زمان پخت را به سرعت تنظیم می‌کند. نتیجه دلخواهتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با این دستگاه به دست خواهید آورد. همچنین کاربر می‌تواند  پخت دستگاه را به راحتی درهر زمان از حالت اتومات به حالت دستی تغییر دهد.

  • iProductionManager

سیستم مدیریت تولید، فرایند تولید را هوشمندانه و انعطاف‌پذیر سازماندهی می‌کند که شامل مدت زمان پخت مواد غذایی متفاوت به صورت همزمان با هم، ترتیب ورود و خروج مواد غذایی با توجه به بهینه‌ترین حالت ممکن و همچنین مانیتور کردن فرایند پخت می‌باشد که در نتیجه آن نیاز به روش‌های سنتی برای مدیریت این روند نمی‌باشد.

  • iCareSystem

 سیستم شستشوی هوشمند که میزان کثیفی دستگاه را بعد از پخت و پز مشخص می‌کند و از بین ۹ برنامه شستشو پیشنهاد ایده‌آل و مناسب درجه شستشو و کمیت مواد شیمایی را به کاربر می‌دهد. همچنین تمامی برنامه‌های شستشو می‌توانند شبانه و بدون نیاز به کنترل کار کنند. دستگاه iCmobi Pro XS 623 اگر در حالت شست و شوی سریع تنیطم شود در کمتر از ۳۰ دقیقه کار خود را تمام می‌کند.

بدیهی است در صورت عدم نصب توسط شرکت، دستگاه فاقد گارانتی می باشد.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

برای ثبت نظر خود، لطفا وارد سایت شوید.