مجله کیت لاین

دسته بندی ها : حرف نو

فوم سازهای دستی (MANUAL MILK FROTHER) بسیار سبک ،کم جا و قابل حمل هستند و قیمت آنها بسیار مناسب است. کارکردن با آنها بسیار آسان است و فقط با فشار یک اهرم ظرف مدت سی ثانیه ، میتوان فوم بسیار خوبی از شیر فراهم نمود.

چرا فوم ساز دستی (Manual Milk Frother)

روزانه یا ماهانه چه مبلغی را صرف هزینه نوشیدن موکا ، ماکیاتو یا کاپوچینو می کنید؟

آیا هر ساعتی از روز که میل به نوشیدن چنین محصولاتی دارید می توانید به کافی شاپ بروید؟

آیا کافی شاپ مورد انتخاب شما ، همیشه محصول مورد نظر را با کیفیت خوب و بسرعت بشما ارائه میدهد؟

اینها سوالاتی است که سبب میشود تا راه حل دیگری برای این مساله بیاندیشیم.

نگران نباشید تکنولوژی، کار را برای شما آسان کرده است. مطلب زیر را بخوانید و همه منوهای قهوه را خود بسازید.

فوم ساز دستی MANUAL MILK FROTHER))

ابزاری است که این امکان را برای شما میسر می سازد تا هر جا و هر زمان در خانه یا محل کار و یا حتی در سفر ، فوم شیر را بر روی نوشیدنی قهوه خود داشته باشید و لحظات دلنشینی را برای خود و خانواده رقم بزنید.

همانطور که می دانید فوم سازها به سه دسته برقی ، باتری دار و دستی طبقه بندی می شوند که هر کدام نسبت به دیگری مزایا و معایبی دارند.

از آنجاییکه کلا وسایل برقی دارای حجم و وزن بیشتری نسبت به مدلهای دستی هستند پس این مشخصه درهمه مواقع یک مزیت بحساب نمی آید مضاف بر اینکه از قیمت بالاتری نسبت به مدلهای دیگر برخوردار هستند. البته فوم ساز نوع برقی ، فوم خوبی را در اختیار میگذارد اما شستشوی آنها کمی سخت  و زمان بر می باشد.

این فوم سازهای دستی ( MANUAL MILK FROTHER ) بسیار سبک ،کم جا و قابل حمل هستند و قیمت آنها بسیار مناسب برای هر قشری از جامعه است. کارکرد با آنها بسیار آسان است و فقط با فشار یک اهرم ظرف مدت سی ثانیه ، میتوان فوم بسیار خوبی از شیر فراهم نمود چه شیر گرم باشد چه سرد ، چه کم چرب باشد چه پر چرب (البته باید متذکر شد که هر چه شیر چربتر باشد فوم بهتری از محصول می سازد). شستشوی این ابزار بسیار راحت است و تمام قسمتهای آن قابل شستشو است، حتی در بعضی مدلها میتوان از ماشین ظرفشویی نیز استفاده کرد.

مهمترین نکته اینست که این فوم سازهای دستی مانند یک فوم ساز برقی ، فوم خوبی از شیر ایجاد می نمایند و محصول لذت بخشی را ارائه می دهند. با داشتن یک قهوه ساز همراه برند  BLEND PERK  و یک فوم ساز دستی برند   CASA  BIESSE  (محصول ایتالیا ) میتوان بدون نیاز به هیچ  ابزار دیگری،  قهوه و کف شیر مورد دلخواه خود را ساخته ، نوش جان کنید و از آن لذت  ببرید.

جهت خرید محصولات از لینک زیر وارد شوید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *