مجله کیت لاین

سبد سرو سیب زمینی
دسته بندی ها : معرفی لوازم آشپزخانه

سیب زمینی سرخ کرده همیشه جزو غذاهای پرطرفدار بوده و چگونگی سرو آن از اهمیت بالایی برخوردار است. ظروف سرو سیب زمینی در اشکال و از جنسهای مختلفی ساخته شده اند که انتخاب شما را آسان کرده است.

سیب زمینی سرخ کرده همیشه جزو غذاهای پرطرفدار بوده و چگونگی سرو آن از اهمیت بالایی برخوردار است. ظرف سرو سیب زمینی در اشکال و از جنسهای مختلفی ساخته شده اند که انتخاب شما را آسان کرده است.

جنس ظروف سرو سیب زمینی سرخ کرده

یک نگهدارنده سیب زمینی سرخ کرده می تواند سه نقش موثر در رستوران ایفا کند.

۱- حس خوبی به مهمان می دهد.

۲- از اندازه ثابت سرو اطمینان حاصل کنید.

۳- نمای جذابی برای غذا ایجاد می شود.

بسته به جنس ظرف سرو، این معیارها نیز تغییر می کند. به عنوان مثال یک ظرف سرو کاغذی نمی تواند گزینه مناسبی برای داخل رستوران باشد درحالی که برای بیرون بر و سرو در فودکورت ها بسیار پرطرفدار است. پس باید با توجه به نیازتان ظرف مورد نظرتان را انتخاب کنید. 

 

ظرف سرو سیب زمینی

لازم است در انتخاب جنس ظروف سرو دو معیار مدت زمان نگهداری و نحوه تمیز کردن را نیز درنظر بگیرید.

تا چه اندازه اشکال ظاهری ظرف سرو سیب زمینی سرخ کرده بر میزان ظرفیت آن تاثیر دارد؟

ظرف سرو سیب زمینی سرخ کرده در اشکال مختلف ساخته شده است. دانستن اینکه ظاهر آن در میزان ظرفیت آن تاثیری دارد یا نه، به شما در انتخاب ظرف مناسب با نوع کانسپت رستوران خود و میزان حجم محصول کمک می کند. ظرفیت و ابعاد ظروف را در نظر بگیرید و نکته دیگری که به آن باید توجه کنید اندازه سیب زمینی یا فرایزی است که سرو می کنید.

 

ظرف سرو سیب زمینی

۱- ظرف سرو سیب زمینی اسکوپی

میزان ظرفیت ظرف سرو سیب زمینی اسکوپی با میزان ارتفاع سیب زمینی یا فرایز مورد نظر تعیین می شود. ویژگی پشت لبه و زاویه دار آن سبب می شود تا گرمای آن خارج نشود. ظرف های کاغذی برای سرو در فودکورت ها بسیار مناسب است و برای دلیوری باید از مدل هایی استفاده شود که درب آن ها بسته می شود تا در زمان ارسال بیرون ریخته نشود. مزیت های دیگر استفاده از ظروف یکبارمصرف رعایت بهداشت و عدم نیاز به شستشو می باشد.

ظرف سرو سیب زمینی

 ۲- سبد سرو سیب زمینی

در سبد سرو سیب زمینی همه قسمتهای آن قابل استفاده است. این نوع طرح برای فست فودهایی که غذا را داخل سالن سرو می کنند و مشتریانی که بر روی میز می نشینند مناسب است. برای افزایش طول عمر محصول و رعایت بهداشت بیشتر می توانید داخل ظرف از کاغذهای رولی استفاده کنید که روغن را نیز به خود جذب می کند.

 

سبد سرو

 

۳. سبد سرو به همراه جای سس کاپ

سبد سرو به همراه جای سس کاپ به شما این امکان را می دهد تا به همراه سیب زمینی یا فرایز خود سس را نیز سرو کنید. این ظرف برای میزهای کوچک بسیار مناسب است.

 

سبد سرو با جای سس کاپ

 

۴- ظرف سرو قیفی سیب زمینی

میزان ظرفیت ظرف سرو قیفی سیب زمینی مانند ظروف اسکوپی است. از مزایای آن می توان جذابیت بصری و طراحی مناسب برای سرو سیب زمینی را نام برد. از ظرف سرو قیفی می توان برای سرو سایر فرایزها نیز استفاده کرد.

 

ظرف قیفی سیب زمینی

 

۵- نگهدارنده های پاکتی

ظرفیت این نوع نگهدارنده ها تا پایین ترین قسمت لبه پاکت می باشد و به شما این امکان را می دهد تا فضای بیشتری را پر کنید.این پاکتها برای حمل مناسب می باشند.

کاربردهای دیگر ظروف سرو سیب زمینی سرخ کرده

میزان سفارش سیب زمینی سرخ کرده و سایر فرایزها بسیار زیاد است. این ظروف سرو برای انواع پیش غذا مورد توجه هستند و در بیشتر موارد به غیر از سرو سیب زمینی سرخ کرده کاربرد دیگری هم دارند. غذاهایی مانند استیک، صدفهای سرخ شده، پیاز حلقه ای و غیره  نیاز به ابزار مناسبی برای سرو مخلفات جانبی کوچک دارند. ظروف سرو فانتزی نه تنها کاربردی هستند بلکه یک بشقاب خاطره انگیز را در ذهن مشتری شما تداعی می کند.

آنها دارای سبکها واستایلهای متفاوتی هستند مخصوصا اشکال غیرمتعارف که توجه مشتریان را جلب می کند. سرو پیش غذا را در یک ظرف شیک و مدرن تصور کنید. چنین پیشنهادی برای منوی شما جذاب و تجربه شام متفاوتی برای مشتریان به ارمغان می آورد.

مترجم: مریم قنبری

نگاهی هم به این بلاگ مجله کیت لاین بیاندازید: پذیرایی خاص تر با انواع سینی رستورانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *