مجله کیت لاین

طرز تهیه سوسیس
دسته بندی ها : حرف نو

سوسیس نوعی غذای محبوب است که در سراسر جهان یافت می شود.طرز تهیه سوسیس آسان است، اما به جای خرید آن از اغذیه فروشی ها ، تهیه آن در رستورانتان فواید دیگری نیز دارد.درست کردن سوسیس در دراز مدت اقتصادی تر از خرید آن استبرخی از اغذیه فروشی ها ممکن است از ضایعات و برش های نامطلوب گوشت برای تهیه سوسیس خود استفاده کنند. وقتی خودتان سوسیس درست می‌کنید، می‌توانید کنترل کنید که از چه نوع گوشتی استفاده می‌کنید و در نتیجه سوسیس‌های طعم‌دارتری به دست می‌آید.تهیه سوسیس خود به شما امکان می دهد چاشنی های مختلف را آزمایش کنید. چاشنی ها و مواد مختلفی وجود دارد که می توانید به سوسیس خود اضافه کنید.

سوسیس نوعی غذای محبوب است که در سراسر جهان یافت می شود.طرز تهیه سوسیس آسان است، اما به جای خرید آن از اغذیه فروشی ها ، تهیه آن در رستورانتان فواید دیگری نیز دارد.درست کردن سوسیس در دراز مدت اقتصادی تر از خرید آن استبرخی از اغذیه فروشی ها ممکن است از ضایعات و برش های نامطلوب گوشت برای تهیه سوسیس خود استفاده کنند. وقتی خودتان سوسیس درست می‌کنید، می‌توانید کنترل کنید که از چه نوع گوشتی استفاده می‌کنید و در نتیجه سوسیس‌های طعم‌دارتری به دست می‌آید.تهیه سوسیس خود به شما امکان می دهد چاشنی های مختلف را آزمایش کنید. چاشنی ها و مواد مختلفی وجود دارد که می توانید به سوسیس خود اضافه کنید. درست کردن سوسیس به شما این امکان را می دهد طعم ها را تنظیم کنید تا که بهترین گزینه ممکن را به مشتریان خود ارائه دهید.فرآیند تهیه سوسیس نسبتاً ساده و سرراست است، اما مواردی وجود دارد که باید از قبل آنها را خریداری کنید·

چرخ گوشت

همزن سوسیس

سوسیس پرکن

انتخاب گوشت

چاشنی

روکش سوسیس

طرز تهیه سوسیس:

۱.گوشت سرد را داخل قیف چرخ گوشت قرار دهید. قبل از چرخ کردن، مطمئن شوید که گوشت سرد است.

۲. چندین نوع سبزی و ادویه را با هم در ظرفی جداگانه اضافه کنید.

۳. گوشت چرخ کرده را به همزن اضافه کنید. سپس مخلوط چاشنی را اضافه کنید و دسته همزن بچرخانید تا گوشت کاملا آغشته شود.

طرز تهیه سوسیس

۴. گوشت چرخ شده که از قبل با چاشنی و ادویه میکس شده را داخل دستگاه سوسیس پر کن بریزید

۵. بدنه ها را طبق دستورالعمل روی بسته بندی در آب سرد خیس کنید. برای اینکه روکش‌ها راحت‌تر روی قیف بلغزند، ابتدا آب گرم را از آن‌ها عبور دهید.

۶. پس از خیس شدن پوسته ها، آنها را روی قیف سوسیس گیر بریزید.

۷. دسته سوسیس پر کن را بچرخانید تا پیستون پایین بیاید. سپس گوشت چرخ شده داخل محفظه های سوسیس ریخته می شود

گوشت داخل محفظه می اید

۸. یک دست خود را نزدیک دهانه قیف نگه دارید تا مطمئن شوید که بدنه به خوبی کار می کند. با دست دیگر سوسیس را به شکل مارپیچ روی میز هدایت کنید

طرز تهیه سوسیس

۹. وقتی بدنه پر شد، انتهای آن را با یک گره ببندید.

گره زدن سوسیس

۱۰. می توانید انتخاب کنید که سوسیس را بچرخانید تا پیوند ایجاد کنید یا آن را به عنوان یک رشته طولانی نگه دارید. سپس سوسیس تمام شده و آماده پختن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *