کتاب رازهای کافی شاپ اثر شهرام مقصودی

کد کالا: 5711017

قیمت واحد

290,000 تومان 290,000 تومان

موجود

ویژگی‌ها

  • زبان: فارسی
  • ناشر: آقای کتاب
تیراژ: ۱۰۰ جلد
تعداد صفحات: ۳۳۴ صفحه
مولف: شهرام مقصودی

کتاب رازهای کافی شاپ

تاریخچه و ویژگی های بهترین کافی شاپ های جهان، مدارک لازم جهت اخذ جواز کافی شاپ، کلیه موارد آموزش اعم از لوازم و مواد اولیه، ایمنی بهداشت، استاندارد های پذیرایی، آشنایی با تجهیزات و ابزار (انواع قهوه ساز،آسیاب و….) انواع قهوه و منو های گرم و سرد به طور کامل شرح داده شده است.

خیلی ها بر این تصورند که چای یک نوشیدنی شرقی و قهوه یک نوشیدنی غربی است. اما واقعیت این است که قهوه هم مانند چای از شرق به غرب رفته و فراگیر شده است. قهوه را نوشیدنی مسلمانان می نامیدند و شاید بتوان گفت که اسلام قهوه را به جهان معرفی نموده است.

سالانه بیش از ۸ میلیون تن دانه قهوه برداشت و به فروش می رسد. تجارت قهوه بعد از نفت بزرگترین تجارت قانونی دنیاست و قهوه بعد از آب محبوب ترین نوشیدنی در دنیا می باشد. موج محبوبیت قهوه باعث بوجود آمدن حرفه های کاذبی هم شد.

ابن سینا در کتاب مرجع خود شرح مفصلی از قهوه آورده و على الظاهر از آن به منظور تحریک بیماران افسرده استفاده کرده است. قهوه یکی از اعضای ثابت شب امتحان است.

این نوشیدنی برای بازیابی نیروی از دست رفته هنگام کار بسیار مفید می باشد. قهوه خانه ها از گذشته تا امروز مکانی برای تفریح، سرگرمی، معاشرت، مطالعه، گفت و گو علمی و ادبی و تبادل نظر درباره موضوعات روز بوده است. اولین قهوه خانه ایران در زمان شاه عباس صفوی در اصفهان تأسیس شد.

نخستین قهوه خانه یا کافی شاپ جهان در سال ۱۴۷۵ م در استانبول تأسیس شد. اولین کافی شاپ اروپایی ها در دهه ۵۰ میلادی در آکسفورد، لندن و ونیز افتتاح شد.

اولین دستگاه اسپرسوساز خانگی سال ۱۸۲۲ م در فرانسه ساخته شد. ایتالیاییها ۱۹۰۵ اولین دستگاه اسپرسو تجاری شان را ساختند.

کتاب حاضر مجموعه ای است که برای نخستین بار در کشور به صورت تخصصی در زمینه صنعت کافی شاپ داری به رشته تحریر در آمده است و مشتمل بر دو فصل می باشد.

خرید کتاب “رازهای کافی شاپ” چه فوایدی برای شما دارد؟

  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه: با مطالعه این کتاب، می‌توانید از صرف هزینه‌های هنگفت برای شرکت در دوره‌های آموزشی و مشاوره‌های تخصصی خودداری کنید.
  • دسترسی به اطلاعات جامع و به‌روز: این کتاب حاوی اطلاعاتی جامع و به‌روز در زمینه کافه است که از منابع معتبر جمع‌آوری شده است.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

برای ثبت نظر خود، لطفا وارد سایت شوید.