مجله کیت لاین

عجیب ترین رستوران ها
دسته بندی ها : بگردیم و بخوریم

رفتن به رستوران شبیه به رفتن به یک جشن کوچک است. رستورانهایی در سراسر دنیا وجود دارند که با داشتن موقعیت جغرافیایی خاص مثل قرار گرفتن در دل کوه و صخره و یا در اقیانوس و به صورت شناور با ارائه غذاهای مخصوص تجربه فراموش نشدنی برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. در اینجا به معرفی برخی از این رستورانهای عجیب و به یاد ماندنی می‌پردازیم:

رفتن به رستوران شبیه به رفتن به یک جشن کوچک است. رستورانهایی در سراسر دنیا وجود دارند که با داشتن موقعیت جغرافیایی خاص مثل قرار گرفتن در دل کوه و صخره و یا در اقیانوس و به صورت شناور با ارائه غذاهای مخصوص تجربه فراموش نشدنی برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد. در اینجا به معرفی برخی از عجیب ترین رستوران های به یاد ماندنی می‌پردازیم: این لیست به ترتیب رتبه ۱۰ به ۱ دسته بندی شده است.

10-رستوران راک Zanzibar

این جزیره در اقیانوس هند با سواحل شنی سفید، آب گرم و شفاف و هوای دلپذیرش توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. گردشگران دوست دارند یک شام رمانتیک در رستوران راک داشته باشند. این رستوران زیبا و عجیب در ساحل Michanwi Pingwe واقع شده است. صخره عظیم واقع در آب، به عنوان پایه رستوران می‌باشد و ساختمان این رستوران دنج و کوزه ای ی بر روی این صخره بنا شده است. علاقمندان می‌توانند از طریق پیاده روی، شنا یا قایق به آنجا بروند. این رستوران در رتبه دهم از لیست عجیب ترین رستوران ها قرار دارد.

عجیب ترین رستوران ها

چرا باید به این رستوران رفت؟

رستوران راک مخصوص غذاهای دریایی است که همیشه غذاهای تازه و خوشمزه سرو می‌کند. این رستوران علاوه بر ظاهر عجیبش، تنوع غذایی بی نظیری دارد. نسیم تازه  اقیانوس، صدای آرام جزر و مد و شام خوشمزه این رستوران فوق العاده، تجربه منحصر به فردی را در سرزمین آفریقا به یادگار خواهید برد.

  1. گروتو، ریاوادی، کرابی، تایلند

این رستوران با نام Cave Dining نیز شناخته می‌شود که در غاری از سنگ آهک در ساحل Phranang واقع شده است. این رستوران رمانتیک بخشی از استراحتگاه مجلل Rayavadee است که برای افرادی که دوست دارند از غذاهای خوشمزه و تازه و محیطی چشمگیر و دلپذیر لذت ببرند، ساخته شده است. غذای ویژه رستوران یک کباب دریایی است که فقط چند شب در هفته آماده می‌شود.

عجیب ترین رستوران ها

چرا باید به این رستوران رفت؟

از دلایلی که باید به این رستوران رفت سرو میان وعده‌های سبک و دسرهای عالی است که که در این مکان زیبا ارائه می‌شود، در این مکان فوق العاده حین خوردن غذا می‌توانید شن و ماسه نرم را در زیر پاهای خود احساس کنید و منظره زیبای دریا را تماشا کنید. این رستوران در هر ساعت از روز غذا سرو می‌کند.

  1. رستوران آبشار لاباسین، استراحتگاه ویلا اسکودرو، شهر سن پابلو، فیلیپین

یک محیط طبیعی بی‌نظیر که به ندرت افراد می‌توانند چنین فضایی را تجربه کنند

میزهای این رستوران از بامبو درست شده است که گردشگران با خوردن غذاهای محلی بر روی این میزها لذت غذا برای آن ها چند برابر می شود.این میزهای طوری نزدیک آب چیده شده است که پاها در تماس با آب زلال و شفاف قرار میگیرد که در واقع آبشارهم یک تهویه طبیعی هوا عمل می کند.

عجیب ترین رستوران ها

چرا باید به این رستوران رفت؟

در این رستوران ساحلی سرگرمی‌های زیادی مانند رقص و موسیقی سنتی اجرا می‌شود. پیاده روی در این فضای دلچسب و تماشای پرندگان از تفریحات این رستوران به حساب می‌آید.

  1. رستوران Bird’s Nest، Soneva Kiri Eco Resort، تایلند

این رستوران مانند آشیانه پرندگان بر روی درخت و ۱۶ فوت بالاتر از سطح زمین ساخته شده‌اند. در این مکان منحصر به فرد می‌توانید حین خوردن غذا از تماشای طبیعت لذت ببرید. یک رستوران پر از هیجان که پیشخدمت برای تحویل غذا از زیپ لاین استفاده می‌کند!

چرا باید به این رستوران رفت؟

این رستوران قطعاً یک رستوران منحصر به فرد است، بنابراین در بازدید از تایلند این رستوران را فراموش نکنید.

  1. Huvafen Fushi ، شمال ماله، مالدیو

این استراحتگاه جزیره‌ای پنج ستاره به دلیل استخر براقش در شب معروف است. تجربه این رستوران با خوردن غذا در ساحل درخشان بسیار بی نظیر  و رمانتیک خواهد بود.

چرا باید به این رستوران رفت؟

۴۳ خانه ییلاقی با خدمات و کیفیت عالی برای مهمانان و گردشگران در نظر گرفته شده است که تعطیلاتشان را به تجربه‌ای فراموش نشدنی تبدیل می‌کند. سواحل شفاف مالدیو نیاز به تبلیغ و تعریف ندارد چرا که مالدیو و جزایر آن مقصد اکثر توریستها می‌باشد.

  1. رستوران ویستا، مجمع الجزایر کوه رونگ، سیهانوکویل، کامبوج

رستوران ویستا که با چشم انداز زیبایش بخشی از هتل Song Saa Private Island می باشد. وجود یک پل مهمانان را به اتاق استراحت، در بالای آب، هدایت می‌کند. غذاهای تازه توسط آشپزهای معروف و دارای رتبه جهانی تهیه می‌شود به طوری که طعم های محلی را با غذاهای غربی ترکیب می‌کنند.

چرا باید به این رستوران رفت؟

این رستوران همچنین لیستی از بهترین نوشیدنیها، بهترین شراب، شامپاین و آبجو ارائه می‌دهد. اتاق استراحت و غروب آفتاب عاشقانه‎‌ترین و به یادماندنی‌ترین شام را برای میهمانان فراهم می‌کند.

  1. Checkers Downtown، LA، USA

این رستوران خدمات کامل و یکی از بهترین مناظر پانوراما به مرکز شهر Angels را ارائه می‌دهد. فضای داخل رستوران بسیار ظریف و مدرن، در عین حال راحت است.

چرا باید به این رستوران رفت؟

در این محیط زیبا می‌توانید از منوی متنوع و انواع کوکتل لذت ببرید.

  1. Grotta Palazzese ، Polignano a Mare ، ایتالیا

دهکده ماهیگیری Polignano a Mare در آپولیا یکی دیگر از مکانهای بسیار جالب و ساحلی برای بازدید در ایتالیا است. این رستوران که در غاری در کنار دریا راه اندازی شده یکی از معروف‌ترین و مطلوب‌ترین مکانها برای صرف غذا است. در واقع، غار سنگ آهک از سال ۱۷۰۰ به عنوان محل برگزاری ایونتهای مختلف فعالیت کرده است!

عجیب ترین رستوران ها

چرا باید به این رستوران رفت؟

این رستوران بسیار رمانتیک، با غذاهای خاص، غذاهای دریایی تازه و لیست طولانی شراب از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. همه غذاهای خوب ایتالیا در اینجا یافت می شود.

  1. رستوران ورتیگو و مون بار، بانکوک

این رستوران که در ارتفاعات و بالای آسمانخراش واقع شده متعلق به هتل Banyan Tree می باشد. bar Sky منحصر به فرد از نظر ظاهر غیرعادی است: مانند عرشه کشتی است که از بالای ساختمان بیرون زده و احساس شناور شدن در آسمان بالای شهر را می‌دهد!

عجیب ترین رستوران ها

چرا باید به این رستوران رفت؟

این رستوران دارای انواع زیادی کوکتل و مناظر خیره کننده شهر می‌باشد.

  1. رستوران Ithaa ایتها، جزیره مرجانی Alif Dhaal ، مالدیو

ایتها به معنای مادر مروارید و یکی از مهیج ترین رستورانهای جهان است. این رستوران در زیر سطح دریا با عمق ۵ متر (۱۶ فوت) در مالدیو ساخته شده است و ظرفیت برای  ۱۴ مهمان را دارد. میهمانان از طریق یک راه پله مارپیچ از اسکله وارد رستوران می‌شوند و خود را در فضایی با چشم انداز جالب در زیر آب می‌یابند. این رستوران سورئال، که بخشی از تفرجگاه جزیره Rangali کنراد مالدیو است، منظره ای از گونه‌های مختلف ماهی را از زیر آب به نمایش گردشگران میگزارد و رتبه اول در لیست عجیب ترین رستوران ها را به خود اختصاص داده است.

چرا باید به این رستوران رفت؟

منوی این رستوران شامل غذاهای معاصر اروپایی و آسیایی میباشد. این رستوران ۱۰ سال پیش ساخته شده و تقریباً تا ۱۰ سال دیگر می‌تواند به مشتریانش خدمات دهد تا زمانی که ساختار آن از بین برود.

مترجم: مریم قنبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *