شماره پشتیبانی: ۷۲۱۱۳-۰۲۱

سالم ترین غذاها در منوی مک دونالد

دانستنی های رستوران / ۲۷, بهمن ۱۳۹۷
سالم ترین غذاها در منوی مک دونالد
همه ما می‌دانیم که فست فودها یا حتی بعضی از رستوران‌های چینی که غذاهای فوری ارائه می‌دهند، محل مناسبی برای پیدا کردن غذای سالم نیستند اما انتخاب‌های زیرکانه‌ای نیز در این میان پیدا می‌شوند. در ادامه تعدادی از غذاهای سالم مک دونالد را معرفی خواهیم کرد که می توانید با خیال راحت سفارش دهید بدون اینکه نگران حجم دریافتی کالری خود باشید.

بهترین صبحانه مک دونالد

مک مافین سفیده تخم مرغ خوشمزه

از آنجایی که مقایسه کردن ماست میوه‌ای یخ زده با ۱۵۰ کالری با پنکک‌های با ۱۰۰۰ کالری منصفانه نیست، در اینجا تصمیم گرفتیم به مقایسه ساندویچ‌های صبحانه به تنهایی بپردازیم. رتبه برتر صبحانه، مک مافین سفیده تخم مرغ با ۲۵۰ کالری و ۸ گرم چربی است که در مقابل شکل سنتی مافین تخم مرغ با ۲۹۰ کالری و ۱۲ گرم چربی رتبه دوم را داراست.

مک مافین

بهترین برگر مک دونالد

همبرگر

این سفارش ساده ۲۵۰ کالری و ۸ گرم چربی دارد، در حالی که Double Quarter Pounder تا حدود ۷۸۰ کالری و ۴۵ گرم چربی دارد. رتبه دوم چیزبرگر استاندارد با ۳۰۰ کالری و ۱۲ گرم چربی می‌باشد.

همبرگر

بهترین ساندویچ مک دونالد

مک چیکن

از بین همه ساندویچ‌های مک دونالدز، مک چیکن با ۳۵۰ کالری و ۱۵ گرم چربی انتخاب هوشمندانه‌ای است. اگر به جای فیله مرغ سفارش فیله ماهی دهید، ساندویچ شما ۳۹۰ کالری و ۱۹ گرم چربی خواهد داشت. اما در هر صورت از ساندویچ‌های Buttermilk Crispy Chicken دوری کنید، چرا که ۵۷۰ کالری و ۲۳ گرم چربی دارند.

مک چیکن

بهترین سالاد مک دونالد

سالاد بیکن و جوجه گریل شده و برگه سبزیجات

این سالاد ۳۲۰ کالری دارد. سالاد جوجه گریل شده مناطق جنوب غرب ۳۵۰ کالری دارد. انتخاب گزینه مرغ بریان شده ۲۰۰ کالری بیشتر دارد.

سالاد مک دونالد

بهترین میان وعده مک دونالد

برش‌های سیب 

سفارش یک ظرف تکه‌های سیب، ۱۵ کالری و چربی صفر برای شما خواهد داشت. در حالی که محصولات سرخ شده با حداقل ۲۳۰ کالری و ۱۱ گرم چربی شروع می‌شوند.

مک دونالد

بهترین دسر مک دونالد

بستنی Kiddie Cone

شیرینی‌ها ذاتا به عنوان وعده غذایی به حساب نمی‌آیند، اما با سفارش یک بستنی قیفی Kiddie Cone انتخاب زیرکانه‌ای در دسر خواهید داشت. این دسر ۴۵ کالری دارد، در مقابل، سایز استاندارد آن ۲۰۰ کالری دارد.

بستنی مک دونالد

 

مترجم فاطمه اسماعیلی